Sarawak’s Business Analytics verzamelt de gegevens van de verschillende on-site audits gedaan door de Sales & Merchandising Teams, analyseert ze, en geeft u het inzicht dat nodig is om uw aanpak te evalueren en verder te verfijnen.

Bij Sarawak hebben we een op maat gemaakte, Offline, mobiele CRM Tool ontwikkeld. Op die manier kunnen onze verkoop- & Merchandising teams alle informatie verzamelen & alle taken rapporteren die in de winkel voor onze klanten gedaan worden.

Binnen onze CRM tool hebben we een geïntegreerde Routing Tool.

Deze Routing Tool creëert een efficiënte planning die ervoor zorgt dat verkopers en merchandisers de juiste accounts op het juiste moment bezoeken.

Het optimaliseert routes om verspilde rijtijd te minimaliseren, tijd in de winkel te maximaliseren en onderbrekingen te voorkomen.

Voor gegevensrapportage tot slot gebruiken we Power BI.

Met Power BI krijgen we duidelijke visualisaties die de meest complexe gegevens omzetten in gemakkelijk verteerbare momentopnamen. We ontwikkelden gepersonaliseerde live dashboards voor de project managers zodat ze de status van hun teams op een dagelijkse basis kunnen volgen en bijsturen waar nodig.

Onze klanten geven we toegang tot hun gepersonaliseerde dashboards waarbij ze alle resultaten van de teams kunnen volgen.

Ontdek onze casestudies: