[title title=”HENKEL” title_uppercase=”no” font_size=”size-md” title_color=”#000000″ title_tag=”h1″ sub_title=”yes” sub_title_text=”DEMONSTRATIONS” sub_title_margin=”-45px”]

De huidige trend van het vervangen van items bij de geringste breuk vormt een voortdurende uitdaging voor Henkel. Wat als je in plaats van je beker met een gebroken handvat of je paar schoenen met een losse zool weg te gooien, ze repareert met Loctite Super Glue 3?

Dit is de boodschap die ons promotieteam en het Henkel brand activation team de afgelopen maanden hebben overgebracht tijdens verschillende activiteiten.

Uitgerust met hun mooie fietsen die trots de kleuren van Loctite dragen, hebben ze klanten in staat gesteld alledaagse voorwerpen te repareren om de effectiviteit van Loctite Super Glue 3 te demonstreren.

Als extra uitdaging werd voor de sterksten onder hen een pot met Loctite Super Glue verzegeld. Degene die erin slaagde de pot alleen met hun handen te openen, zou €50 in contanten winnen.

En we kunnen je vertellen dat er niet veel winnaars waren.

Ben je ook benieuwd naar het verschil dat Sarawak voor jouw merk kan maken? Neem contact met ons op en laten we samen ontdekken welke activatieoplossingen mogelijk zijn. Sarawak, waar merken tot leven komen.

Ontdek onze casestudies: