[title title=”ECOTONE” title_uppercase=”no” font_size=”size-md” title_color=”#000000″ title_tag=”h1″ sub_title=”yes” sub_title_text=”FIELD SALES” sub_title_margin=”-45px”]

De uitdaging/missie

 

Clipper Tea en Abbot Kinney’s staan voor enkele uitdagingen in de Retail. Concurrentie, zichtbaarheid, voorraadbeheer, consumentenpercepties en seizoen gebondenheid zijn slechts enkele obstakels die het merk moet overwinnen. Een effectieve aanpak, waaronder het verbeteren van zichtbaarheid, strategisch voorraadbeheer en het overwinnen van consumentenpercepties, is essentieel voor hun succes in de competitieve markt. Alsook pakken we voor beide merken nieuwe producten mee naar de winkels.

Aanpak

Als vertegenwoordigers voor Clipper Tea in de retail kunnen we verschillende strategieën gebruiken om de uitdagingen aan te pakken en het merk te verbeteren:

  1. We zorgen voor maximale zichtbaarheid door aantrekkelijke displays te creëren en producten strategisch te plaatsen.
  2. We bouwen sterke relaties op met winkelpersoneel
  3. We brengen gerichte promoties naar de winkelpunten om de verkoop te stimuleren.
  4. We verzamelen feedback om de merkervaring te verbeteren.

Door deze aanpak te volgen, kunnen we de verkoop van Clipper Tea in de Retail optimaliseren en het merk naar een hoger niveau tillen.

Ontdek onze casestudies: