Ontdek de Kracht van Multivendor Field Sales in de FMCG-sector
In de competitieve en dynamische FMCG-wereld is een sterke aanwezigheid op de winkelvloer essentieel. Heb je een relatief klein budget, maar wil je ook in de FMCG-wereld stappen? Dat kan! Sarawak biedt een uniek concept om ook de merken met een kleiner instapbudget te ondersteunen en zo de zichtbaarheid te vergroten met ons Multivendor Field Sales team.
Onze vaste multivendor verkoopteams zijn actief in zowel het Retail-proximiteits- als het Out of Home kanaal, wat ons in staat stelt om diverse merken flexibel en doelgericht te ondersteunen.
De grootste troeven van deze service?
Onze klanten kunnen rekenen op ervaren vertegenwoordigers binnen hun regio en kanaal, of het nu gaat om een specifieke campagne van zes weken of een jaarronde inzet.
Onze unieke multivendor benadering betekent dat ons vaste verkoopteam maximaal vier niet-concurrerende fabrikanten in dezelfde regio vertegenwoordigt, waardoor merken optimaal kunnen profiteren van gerichte aandacht en expertise.
Tijdens een typische verkoopdrive richten onze teams zich op belangrijke activiteiten zoals productintroducties, het verkopen van promoties, het onderhandelen over een optimale schappositie en het plaatsen van Point of Sale (POS) materiaal.
Onze aanpak is gericht op resultaten: samen stellen we heldere KPI’s vast, waarna onze teams de baan op gaan om de merkpositionering en verkoopresultaten te versterken.
Dankzij ons geavanceerde CRM- en rapporteringsysteem heeft niet alleen de vertegenwoordiger, maar ook de teammanager en uzelf live toegang tot alle resultaten.
Zo bent u altijd volledig op de hoogte van wat er zich in elke winkel afspeelt.
Dedicated
Wenst u dezelfde ervaring maar met een dedicated team dat enkel op uw assortiment van producten werkt?
Ook dat is mogelijk! Wij ontzorgen u van alle Human Resources zorgen en rekruteren een team van Field Sales mensen die aansluiten bij de noden van uw project.
Wij voorzien een Project Manager die het team zal aansturen en coachen. Onze business analisten kunnen ook hier een rol spelen door te analyseren of de resultaten in lijn zijn met de vooropgesteld KPI’s.
Nieuw sinds 2024 zijn ons duo-vendor teams een tussen oplossing tussen werken met een multivendor strategie of een dedicated team. In deze service koppelen we het beste van 2 werelden aan elkaar. De flexibiliteit van een dedicated team gekoppeld aan de financieel optimalisatie van een multivendor team.
Wilt u ontdekken hoe onze multivendor of dedicated field sales service uw merk kan versterken en uw merkdoelen kan helpen realiseren in de Benelux?
Neem dan contact met ons op voor meer informatie of bezoek onze website!