[title title=”LINDT” title_uppercase=”no” font_size=”size-md” title_color=”#000000″ title_tag=”h1″ sub_title=”yes” sub_title_text=”TASTINGS & SAMPLING” sub_title_margin=”-30px”]

Lindt Proeverij bij Colruyt – Een Zoete Sensatie Recap

Ter voorbereiding van de eindejaarsfeesten in 2023 voerden we voor onze klant Lindt een sampling- en degustatie-actie uit in 147 Colruyt-winkels.

Het uiteindelijke doel was om de verkoop van Lindt producten te stimuleren, met specifieke aandacht voor hun tijdelijke pick & mix display. Een heerlijke melkchocolade Lindor werd aangeboden aan consumenten om de smaak en kwaliteit van Lindt te ontdekken.

Terwijl de klanten genoten van hun Lindor, werd de aandacht gevestigd op de nieuwe pick & mix display met 20 verschillende smaken. De focus lag op het creëren van een gedenkwaardige ervaring voor klanten door middel van een proeverij ondersteund door onze getrainde proefambassadeurs, herkenbaar in Lindt chef-kok outfits.

Ons team was verantwoordelijk voor het leiden van de proeverijen, het geven van productinformatie en het beantwoorden van vragen van klanten.

Doelstellingen:
1. Verkoop stimuleren: De verkoop van Lindt producten verhogen met de nadruk op de tijdelijke pick & mix display.
2. Naamsbekendheid: Vergroten van de zichtbaarheid van Lindt bij de consument.
3. Klantenbinding: Een positieve associatie opbouwen tussen het merk Lindt en klanttevredenheid.

Ontdek onze casestudies: