[title title=”LG” title_uppercase=”no” font_size=”size-md” title_color=”#000000″ title_tag=”h1″ sub_title=”yes” sub_title_text=”STORE-IN-STORE” sub_title_margin=”-45px”]

MISSION

De markt voorbereiden op de introductie van OLED TV in België.
Het marktaandeel van LG Electronics in televisieproducten in het midden- en hogere segment vergroten.

 

SOLUTION

Een team van 5 Field Account Managers die werken aan de zichtbaarheid en productkennis van de LG producten en promoties bij Krëfel, Vandenborre, Media Markt.

Een team van 4 Jr Account Manager die de strategie van de Key-Account Managers en Sales Manager op winkelniveau implementeren. Het beheren van instore marketshares, sales-in en share of shelve bij de inkoopgroepen en Media Markt.

Een team van 12 Fix Brand Ambassadors die hun shop in shop bij Media Markt beheren. producten verkopen aan eindgebruikers, de voorraad van de winkels beheren, het eigen marktaandeel vergroten.

Ontdek onze casestudies: